Jsem Zuzana Krejčí,

specializuji se na online a PPC marketing pro malé a střední firmy a e-shopy

Jak přidat uživatele do Google Tag Manageru

Google Tag Manager (GTM) je mocný nástroj, který umožňuje správu a implementaci sledovacích kódů na webových stránkách bez potřeby zásahu do zdrojového kódu. Pokud potřebujete sdílet přístup k GTM s dalšími členy svého týmu nebo externími spolupracovníky, přidání uživatelů je klíčovým krokem. Následující průvodce vám ukáže, jak to jednoduše udělat.

Krok 1: Přihlášení do účtu Google Tag Manager

Předtím než začnete, ujistěte se, že jste přihlášeni do svého účtu Google Tag Manager na adrese https://tagmanager.google.com/.

Krok 2: Výběr účtů pro udělení přístupu

Pokud máte více webů, vyberte ten, který chcete nasdílet a kliknete na ozubené kolečko vpravo

Po úspěšném přihlášení přejděte do správy účtu. Vyberte možnost Správa přístupu k účtu

Krok 3: Přidání uživatele

Klikněte na modré tlačítko +

Zobrazí se formulář, kde můžete zadat e-mailovou adresu nového uživatele a vybrat úroveň přístupu – Oprávnění ke kontejneru.

Krok 4: Nastavení oprávnění

Při přidávání uživatele vyberte úroveň oprávnění podle potřeb vašeho týmu. Existují tři hlavní úrovně:

  • Čtení: Uživatel může pouze zobrazovat konfiguraci, ale nemá oprávnění ke změnám.
  • Editace: Uživatel může upravovat a měnit konfiguraci, ale nemá oprávnění spravovat uživatelské přístupy.
  • Správa: Uživatel má plný přístup a může přidávat nebo odebírat uživatele.

Krok 5: Odeslání pozvánky

Po vyplnění formuláře klikněte na tlačítko "Pozvat". Nový uživatel obdrží e-mail s pozvánkou a pokyny k přístupu k Google Tag Manageru.

A to je vše! Přidání uživatele do Google Tag Manageru by mělo být nyní hračkou. Pamatujte, že udělování přístupu by mělo být provedeno obezřetně a pouze lidem, kteří skutečně potřebují pracovat s konkrétním účtem nebo kontejnerem.

Kontaktujte mě

Napište mi s čím Vám můžu pomoci a já Vám do 2 dnů pošlu návrh řešení.

 

Ozvěte se mi